Sjuk...

jättekul, jag blev sjuk, och fort gick det..aja, förhoppningsvis så går det över lika fort det med..Det dumma är att jag egentligen mår ganska okej nu när jg har tablett i kroppen, och då blir det jättetråkigt att bara ligga här efter ett tag...
Men som tur är har jag en underbar pojkvän som jag stal all musik från, all fin argentinsk musik som man kan lyssna hur mycket som helst på...
Jaha...och nu då...det har nog inte hänt så mycket sen sist jag skrev..jag var inbjuden till Exes familjelunch i söndags, och jag tog mig t.o.m dit helt själv, Im soo good. Men det gick bra, kom hem typ..vid 9 halv 10 och min familj ba jaha, bjöd de in dig till middag oxå eller? men de skämtade alltså..haha
Jaa...åh jag fick ett sånt fint brev idag...men jag tänker inte säga mer. Jag älskar min klass, de är de finaste som finns och jag är så glad att jag kom hit. Åh. Kärlek på dem ahaha.
Okej. Nu har jag nog inga mer nyheter, plus att detta knappt heller är det..okej, nog med flumm,
pussar totto

Kommentarer
Postat av: mamma

Tur att du har EXE:)Vad stod det i brevet - jag blir såååå nyfiken!? Nu ska jag åka o jobba - få se om någon av treorna är där - knappast troligt. Krya på dig gumman! Puss o kram

2011-06-01 @ 07:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0