Hello world!!

Okej. Det var ett tag sen. Jättetag sen, om jag ska vara ärlig. och jag tänker inte skriva om allt som har hänt, bara lite...
Mamma och pappa (svenska alltså) var här! Vi var och hälsade på min älskade syster i Peru och sen så var vi även i Buenos Aires. Det var supermysigt och allt!
Och nej, jag tänker inte skriva mer om det. det var underbart, helt enkelt.
Idag så hade vi prov på morgonen, som nog gick ganska bra, fast jag gjorde inte så mycket mer än att använda likki när det behövdes och hålla upp ett papper...haha. Sen efter skolan så gick jag till la costanera med Ari och Vio och Exe, det var trevligt och vi blev kvar typ alldeles för länge. Men jag älskar verkligen la costanera. ett utav de ställena jag kommer sakna mest av alla. så fint, med massa gräs och en liten flod, typ. Och så skönt. Man kan bara slänga sig ner och så bara "råkar" man bli kvar i timmar, typ tills man måste springa hem.
Sen simmade jag och tänkte lyssna på en föreläsning utav några personer som satt i fängelse under militärstyret, men så blev det inte, jag åkte hem och packade för jag ska åka norrut imorgon med AFS!!!
Till Salta Jujuy och Iguazu! en vecka, eller nån dag lite till, blir jag borta:) ååh va kul det ska bli! tror inte jag känner nån som ska med, men det betyder massa nytt folk och nya vänner:) Sweeet!
Okej. Imorgon fortsätter provet som började idag, och sen så händer det inte så mycket mer förrän på kvällen, då jag åker till Resistencia där bussen på lördagkvällen utgår ifrån.
So, solong, suckers! Im off to see Argentina!!
Puss, totto

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Ja det var verkligen kul att träffa dig, Jenny och alla andra i Argentina o Peru! Hoppas du får en fin resa norrut - ser fram emot en massa fina bilder:) Har du köpt laddare till kameran? Hälsa alla! Puss o kram, mamma

2011-05-06 @ 10:50:38
Postat av: Linnéa

ÄNTLIGEN!!! Det var en uppdatering på tiden. Jag vet ingenting om allt spännande du gör där borta, vad är det för mening med en blogg om du inte skriver? Jag är i alla fall tacksam för det här lilla och önskar mera av det :)

xx Linnéa

2011-05-13 @ 14:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0