Heyhey!!

Igår var det sista dagen med lektioner i skolan, nu börjar "midtermexams" (typ..) Det kändes vädligt sorgligt men jag överlever nog. Lixom att jag aldrig mer kommer sitta och vara helt uttråkad för att jag inte förstår och sitta och prata med hela världen...usch, vad hemskt:( jag kommer sakna Argentina, så otroligt mycket.
Okej men det är ju inge kul att skriva om!!
Efter skolan åkte jag hem till Exe och vi gjorde en tårta, eller en kaka, alltså...en tigerkaka fast utan tiger..ja, en kaka...haha nu blev jag förvirrad;)
I vilket fall, så skulle vi till la barra på kvällen men vi somnade och efter middagen hade vi ingen lust att gå ut längre haha. Thats life. Så vi åkte till stan och kollade på en fyr som finns mitt i stan, ni vet en sån som blinkar åt båtarna? Ingen aning om vad för nytta den gör, eftersom det enda vatten som finns i närheten är i badkaret...haha, de har säkert nån bra anledning..
Idag blir det till en svenskkurs och hälsa på, som Gaby håller i, och sen kanske utgång med Ellen om jag får:) Yay!
Pussar, totto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0