Hej Sverige, vad är upp?

Igår kom jag på att jag hade ett arbete som ska lämnas in i veckan, som jag helt hade glömt bort..jag har ju iof skrivit det, men grejen är att det är hälften på svenska, hälften på spanska och i mitt skrivhäfte och inte på datorn...så då var det bara att börja skriva, men det fungerade ju inte så länge då jag satt i köket och Rafa oxå satt där..tänker inte säga något mer...;)
Så då idag tänkte jag fortsätta, men det är så tråkigt att göra ett arbete som jag redan har gjort, så jag tänkte uppdatera Sverige lite istället..

Jag är fortfarande sjuk...eller, jag är bättre men då kom ju såklart förkylningen, som inte direkt är trevlig att gå omkring med. Och inte nog med det så har jag inte varit ute ur mitt hus på 4 dagar, vilket oxå gör en lite rastlös, även om det är mysigt att kolla på film...och dessutom så mår jag ju okej, förutom den jobbiga förkylningen..aja, idag är min sista vilo-dag och imorgon ska jag till flygplatsen för att säga hejdå till Jasmine som åker tillbaka hem till Norge. Uuuusch!! Det blir så verkligt, nu börjar folk åka hem. Och hon är inte den enda, flera från Rotary åker oxå hem nu, så det känns ganska tokigt.. Så det blir nog en fin liten gråtfest imorgon..dessutom ska jag hem till Exe efteråt, det blir ju fint, komma dit helt gråtandes och tårögd...aja, that´s life i suppose...;)
Anyways..jag borde fortsätta med mitt redan gjorda arbete, så det blir klart för en andra gång snart...

Pussar, totto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0