De vuelta en Córdoba!

Hemma igen efter en låång resa till San Juan. Därav inga uppdateringar...det var lite tråkigt, hade inget att göra, men som tur var började jag prata med en voluntär från Córdoba som bor i san Juan, så jag träffa henne två gånger..
Firade nyår där, bilder finns på Facebook (Linnea: I give you both, ett inlägg och bilder mihhi. Obvio que puedo enseñarte algo cuando vuelvo!! Como que no?;) Debemos hablar pronto. Te quiero y te extraño! pussar)
Sen gjorde jag inte så mycket mer, eller vi firade reyes också. Det är den 6 januari när de tre vise männen kom med gåvor, så man ställer skorna nån stans typ i hallen så finns det gåvor på dem när man vaknar;) allt för presenter!

Tillsammans med Tia Ale och Tio Felix åkte vi till Mendoza en dag. Det var fint, men vi hann typ inte göra nåt så det var lite tråkigt. Men nu har jag iaf varit där, haha;) What else gjorde vi...inte så mycket. Gick på bio med mina syskon och såg den nya Narnia, på spanska;) det bästa var att det tills Vale frågade mig och jag förstod, tänkte jag inte ens på att de pratade spanska. (Förutom att man störde sig på att deras munnar inte rörde sig med orden...dubbat är ju inte bäst..haha)
Iaf...sen tror jag inte jag gjorde så mycket mer. Gjorde armband, åkte till poolen, lyssna på MASSA musik, och dricka te, när det blev kallt. Fast det kändes lite tokigt. Te dricker man hemma i Sverige i kylan, inte mitt i sommaren i San Juan när det "bara" är 25 grader;)

Oukej...idag gick jag upp tidigt och åkte till stan, och hämtade ut min nya hårddisk, då den förra var trasig. Efter en massamassa tjafsande innan jul, så sa hon nu att det hade varit fel på produkten innan, och att det inte var jag. (Nej, det var inte jag) Och så blev jag kär i en bikini, den var lite dyr men jag tror att jag ska köpa den ändå, it was really very pretty! Sen när jag kom hem diskuterade jag lite med "pappa" som vanligt, vet inte ens vad det var vi pratade om, men det är bra, tror jag haha. Sen åkte vi till posten och hämtade paket från Sverige! wiho! mina födelsedagspresenter, som kom fram lite sent, av nån anledning...Underbart! Svensk choklad och bilar, bok och yatzyyy :D:D TACK MAMMA OCH PAPPA! och mormor, ni kan väl hälsa?

Anyway..imorgon blir det stan igen med lillasyster, sen på eftermiddagen ska jag till Gaby!

Pussar,
totto

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Gracias por sus fotos!:D Du får lära mig lite spanska. När är du vaken jämfört med oss egentligen? Hoppas på att kunna chatta med dig nån dag (jag har inte skype...) Ciao!

2011-01-19 @ 12:03:52
Postat av: Maria

Var svensk choklad det du har saknat mest hemifrån i matväg? ;)

2011-02-20 @ 15:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0