Argentinas version av Vasaparken...

Denna vecka har gått fort. I onsdags så köpte jag en ny bikinii:D wiho. den var finelin, men lite dyr..men sånt får
man ta. På kvällen åkte jag hem till Gaby och fikade, spelade kort, pratade om allt vilket kändes ganska skönt, att få ur sig allt. Så sen kändes det lite bättre.
Sen på torsdagen träffade jag Ari i stan och vi gick hem till Vio och fikade typ haha. Sjukt fin lägenhet har hon, ska visa er bilder från fönstret nån dag, när jag har fotat haha.

Ifredags pratade jag med min älskade tvilling! åh, det var så längesedan. I miss you<3<3 haha vi satt och pratade i 3 timmar, tror inte riktigt familjen gillade det, men de hade inte så mycket att säga till om...:P

i lördags var jag på Argentinas version av vasaparken (buen pastor)/patio olmos med några från klassen, åt glass och så:) sen sa familjen min till mig att jag skulle komma hem tidigt, så det gör jag, men så när jag sitter på bussen så säger de att de är hos nån släkting, så jag fick vara hemma själv ett par timmar, med rocky så klart ;) men det var trevligt, fick tid till att prata med min underbara syster Jenny en stund<3

Igår började jag träna igen, skönt! Men, såklart, så blir jag dålig idag, så jag inte kunde träna -.- im sick of being sick. bläh. så idag har jag legat i sängen och kollat på film, tv-serier, you name it. huusch, men kunde iaf äta lite ris nu på kvällen, hoppas det går bra...:)

OOkej, nu ska jag sova, eller typ...kolla på Buffy.

Pussar
totto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0