Halvtid

Japp. Haltivd it is! anda tills denna dagen sa har jag raknat hurlange jag har varit har (vilket jag egentligen kommer fortsatta med oxa) och nu borjar rakningen nedat. Hjalp, det kanns heelt galet! Men riktigt bra oxa, for spanskan gar bra och jag har det valdigt bra har!

Nu var det ett tag sen jag gjorde nat inlagg, but thats just who I am, verkar det som;) I lordags var jag ute med nagra kompisartill en boliche, da Juli fyllde ar. Sov hos en kompis efterat, det var mysigt! Och de forsokte lara mig dansa reggeaton, men det gick lite sadar..battre an forut iaf, inte en heelt total disaster denna gangen! Och sa skulle jag gora situps, fast baklanges. tyckter att det verkar ganska flummigt, for man kan liksom inte gora situps baklanges, detblirju rygglyft, och dessutom sa sakulle det se snyggt ut oxa..fast det hela i staende position saklart...aja, jag far ova lite pa det sa blir det nog bra!
Sen traffade jag Ellen i mandags, och kopte ett par shorts (jag vet att jag inte ska spendera en massa mer pengar, men det var v´lbehovda shorts, jag lovar!) sen har jag ju tranat en massa oxa! och i tisdags borjade jag med min lilla extremtraning, eftersom jag sak bort nasta vecka sa ville jag inte forlora pengar pa mittgymkort, i tisdags gick jag forst och gymmade pa morgonen tidigt. sen pa eftermiddagen (4-6) simmade jag, sen pa kvallen gick jag till gymmet igen...samma sak i onsdags, men sen igar nar jag tankte gora det igen, sa tyckte min tranare pa gymmet att det var battre om jag bara tranade en gang pa morgonen ist, (2 timmar, alltsa) sa att ist for att trana 6 timmar en dag, bara trana 4..och det var kanske klyftigt, vad vet jag.
sen igar sa var jag med ari hos vio, at popcorn (riktiga, alltsa inte sana i micron, check the picturees!!) och jag och ari gick dit fran stan nar det sporegnade, och detvar jaattehalt, sa vi tog av oss skorna och gick barfota. mhihi busigt, och halva varlden tittade pa oss, konstigt nog..;)
Sen hos vio kollade vi pa Amelie:) (pa franska med spansk text maste jag tillagga, det var lite krangligt faktiskt) sen akte jag hem, och fick reda pa att tva av mina kompisar hade varit har for att hlasa pa mig, pa motorcykel..hahaha stackarna, men de sa ju inte att de skulle komma, hur skulle jag da kunna veta nat?!
ikvall bar det av till Buenos Aires, CISV-lager vantar! ooooh saa pepp! ska bli sa sjuukt roligt!:D men jag har ingen tillgang till internet eller ngt, sa vi hors nar jag kommer hem igen!:D


Innan..


..efter! De blev helt chockade nar jag sa att jag aldrig gjort popcorn sa..


Vio och Ari pa Vios balkong:D fint!


Mihihi, vi gick utan skor;) Tog fler bilder (med mobilen,darav de daliga upplosningen, men jag forbjods att ladda upp dem, sa har ar de som passerade;))

Pussar,
totto

Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen - det var kul att läsa lite om vad du har för dig! Men som sagt - det kanske inte är bra att överträna:)Jag har inte tränat på flera dagar nu - bengalerna tar all tid! Men det är kul för de är så gulliga! Nu har pappa lagat lax till oss o det blir säkert jättegott. Vi hörs kanske senare i kväll?! `ha det så jättekul i BA på CISV-lägret! Måste höra av dig med en gång när du kommer hem igen. puss o kram mamma o pappa

2011-02-04 @ 20:10:46
Postat av: jenny

hahaha vad roliga ni är. med situps baklänges. jasså du akn inte dansa reageton nu när du ändå haR vart där i 6 månader, toto da ;) hehe

kul att du har upp daterat din blogg. puss snart så ses vi puss älskar dig

2011-02-10 @ 01:59:02
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/
Postat av: Lars Alenius

Hej Victoria,

Kul att följa dig på bloggen. Jag skulle vilja att du kontaktar mig för jag har ett uppdrag till dig.

Saludos,

Lars

2011-02-12 @ 18:56:42
Postat av: Linnéa

Hola tía! Has bailado tango? Has visto La Boca?

xx

2011-02-15 @ 13:46:26
Postat av: Maria

Random att steka popcorn i stekpannan! Okej i en kastrull men har aldrig sett någon göra det i en stekpanna. HAHA!

2011-02-20 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0