tjolahej:)

Hej!

Kom hem från skolan för ett tag sen och sitter i föräldrarnas säng och kurerar mig. Ont i halsen och hostar, men inte så konstigt så kallt det är här! Tydligen snöade det t.o.m i bergen utanför Córdoba!
Lite tråkig dag, på morgonen skulle vi ha idrott men den blev inställd. Sen efter lunch så hade min klass prov, men eftersom jag inte fattar nåt eller har valt ämnen än var jag ensam den timmen.
På matten fattade jag faktiskt litegrann idag (woho!) inte vad läraren sa, men en enkel grej som jag skulle göra haha. Och skickade lappar till Lu, kändes som i lågstadietxD haha Lu frågade om jag ville med ut i helgen på Engelska, men så hörde läraren det och frågade va hon sa, eftersom hon inte förstår engelska, och Lu sa: men hon förstår ju inte språket, jag förklarar baraxD sen körde vi med lappar istxD

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, eftersom jag inte tränar, min hals tycker inte att det vore en bra ide. Menmen, det får börja ordentligt nästa vecka. Imorgon (tror jag, eller nån dag iaf) ska jag till läkaren och se ifall jag behöver nån annan antibiotika än den jag har.

På måndag och tisdag har jag ingen skola igen, det är strejk. De måste verkligen ha dålig lön på den här skolan, som de strejkar hela tidenxD och jag pratade med Giselle från USA, som sa att hon trodde att så länge hon varit här hade hon inte gått en hel vecka fullt ut, alltid något "ivägen".

Nu ska jag gå ner och fråga om jag får följa med tjejerna ut på lördag, till "La Barra Boliche".

Och juste, här kommer lite bilder från simhallen som Viviana tog åt mig i måndags!:)



Pussar
totto

Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha toto du ska lyssna på läraren och inte skriva lappar ;) hahaha söt.

fin simhall :) hoppas era lärare slutar att strejkar snart så att du kommer igång med skolan ordentligt :) pusspuss

2010-09-04 @ 11:32:37
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag vill också skriva lappar :P Fortsätt med det, du ska ha roligt och vara den där jobbiga och olydiga eleven! Får du gå ut ikväll? jag är innne på skype till halv tio ikväll och imorgon eftermiddag. Om du skulle ha tid. PUSS

2010-09-04 @ 18:04:05
URL: http://majareichard.blogspot.com
Postat av: myy

skit cool bassäng!! är den snabb? :D<3 ps kul att du har det bra syns snart bara typ "några månader" xD

2010-09-05 @ 12:37:44
Postat av: Maria

Om du lyssnade på läraren istället för att skicka lappar så kanske du skulle förstå mer ;) Haha!



Du kommer nog trivas i simhallen? =)

2010-09-05 @ 22:05:21
Postat av: Linnea Sala SS

men victoria lyssna istället för att skicka lappar(fast jag gör det i skolan med men det räknas inte:P)men jag saknar dig fett mkt!!! snälla kom hem i förtid!!!:P

2010-09-07 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0