Två veckor :D

Holaa:) Nu har jag vart här i två veckor och tänkte att jag borde uppdatera lite:) Igår var jag på La Barra med mina kompisar, det var typ sjukt roligt! Fast massamassa folk, jag tror aldrig jag har varit på nåt ställe så packat! Träffade massa folk från skolan och dansade hur mycket som helst, med alla möjliga människor! det var lite läskigt dock, man tappade bort varandra lite nu och då, men eftersom det var så många från skolan var man aldrig själv. Vi dansade massa och pratade med en kille som påstod sig vara från Sverige, som t.o.m kunde säga "Jag är från Suecia" men det var tyvärr alltxD Alla är så mycket öppnare här än hemma, så det var inga problem att prata med folk. Och även fast klubben var för folk över 18 var det massa i vår ålder där. Och det var absolut inga problem för mig och Sori att komma in, de frågade inte ens efter leg. (å andra sidan så var det massa "underåriga" där, så det kanske inte var så konstigt) I alla fall så träffade jag dem där vid 1 och vi åkte hem vid 5, när klubben stängde. Viviana och Rafael kom och hämtade mig, vilket var bra, hade inte haft lust att vara själv mitt i nattenxD Igår var jag och shoppade i stan med mamma, Vale och Facu. Det var behövligt! Ett par jeans, en tröja och en ryggsäck, min stora vita fungerar inte att ha i skolan, den är alldeles för stor, jag får spara den tills jag kommer hemxD Anledningen är som vanligt att det är sjukt mycket folk överallt, och då är den ivägen. Skulle ha köpt en tjocktröja oxå, men hittade ingen, så jag tror vi ska åka till något köpcentrum idag eller imorgon. Har ingen skola igen på måndag och tisdag, lärarna strejkarxD What a surprise! Så jag tror att jag ska till Ellen på tisdag ist:) Och så måste jag köpa en kabel till kameran, för det har jag ingen med mig, och jag vill ladda upp massa fina bilder från Argentina! Usch, jag kommer bli pank snart, känns det som. Undra om man sommarjobbar här? Det vore ju något isåfxD Aja, nu ska jag göra nåt vettigt, eller såxD Massa pussar och kramar, ha det finfint totto

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Hej gumman! Kul att du hade så roligt på La Barra - och va snällt av mami o papi att komma och hämta dig - hälsa och tacka:)Vi har just kommit hem från Örnudden och är lite trötta. Men här kommer en massa massa massa kramar från oss. Bra att du köpt lite kläder mm köp en sladd - vi vill se massa bilder. Puss o kram o gonatt! Mamma o pappa

2010-09-06 @ 00:04:35
Postat av: anina ''cheeseboy''

Super bra att du har det roligt !jag saknar dig. Ha det bäst och ta gärna bilder på din FANTASTISKA resa <3333333

2010-09-06 @ 08:35:05
URL: http://ffunkys.blogspot.com
Postat av: Maja

Tjoho, det låter som din kväll var toppen i lördags! Du får väll hjälpa mig att leta sponsorer till sponsorsimmet så får du 10% av det du samlar in. :) jag lovar att simma långt

2010-09-06 @ 10:10:43
URL: http://majareichard.blogspot.com
Postat av: my

hej totto låte rsom att du har det bra iaf :D ps avundsjuk på din skola. våra lärare borde också strejka lite oftare ;)hehe men iaf saknar dig ha't så bra nu kram my :D

2010-09-12 @ 11:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0