Fieeeestaaa!!

Hai!
Första veckan med min nya klass, och de verkar awesome:D har haft kul hela veckan, däremot hur mycket plugg som blev gjort är ju en annan femma;) men vadå, de kan ju inte tro att bara för att jag har lärt mig en del spanska så betyder ju inte det att jag snackar franska oxå...än mindre en historia på franska;) Men iaf. Jag hoppas det fortsätter! att vara bra i skolan alltså;) wihoo:)

Igår fyllde en tjej i klassen år (hon heter askungen;) eller cinderella, men iaf hihi) så det var partyhpartyh! först var vi bjudna hem till henne, kom dit vid 10. åt lite empanadas medans vi väntade på alla andra. dansaaaa gjorde vi oxå;) de försökte lära mig dansa cumbiah, men vet inte riktigt hur bra det egentligen gick;)

Vid 1 gick vi mot klubben, Dorian Gray, där vi skulle dansaadansaadansaaaaaa!! De kallade den för en "gay-friendly" boliche, och det var typ inga som verkade vara hetero, förutom vi då;) men den var riktigt najs! Och inte så stor, så mantappade inte bort sig. när vi kom dit så hittade vi den den andra sociales som oxå var där för de hade tydligen en gay i sin klass (som är väldigt snygg, tyvärr). skulle tro att det var lite som klubbar i sverige, de hade sån musik, ingen latin och sånt. inga problem att komma in, bara att spela att man inte förstår ett ord spanska och inte engelska heller för den delen, och låta sina trevliga klasskompisar sköta snacket och övertyga vakten om att jag går på samma universitet;) men det gick ju bra, vi kom in allihopa och Rita körde på samma stil som jag, så det var inte så krångligt. Bilder har jag inga, men det var andra folk som hade kamera, så det kanske dyker upp senare;)
jag tror nästan att jag hade roligast, som inte drack nån alkohol, för de andra var lite halvfulla och det var extremt roligt ;) jag förstod typ inte vad de sa, en påverkad människa som pratar spanska är inte det lättaste hahaha. Menmen det var kul iaf! (plus att jag kommer ihåg allt, vilket jag har en känsla av att inte de andra gör ;)) vid 5 kom viviana och hämtade mig, fick inte sova hos min kompis då hon bor i en egen lägenhet:P

Imorse gick jag upp klockan typ halv 11, vilket jag tyckte var liiite tidigt när man gått och lagt sig typ halv 6-6 på morgonen, menmen, sånt är livet. ska inte ut ikväll hade jag tänkt, blev inbjuden till en födelsedagsfest men vet inte om jag får och sen tror jag inte jag orkar festa till 5 två dagar i rad;) men på tisdag!! om jag får vill säga, så fyller en tjej i klassen år så då blir det partajjjh (inga lektioner på onsdag;))

I torsdags var jag och simmade och sen stötte jag på en demostration påväg hem. så jag hittade några kompisar och följde med en bit. De demonstrerade för att en kille i BA blev mördad när han demonstrerade för sina rättigheter. Så nu är det 2, en lärare som blev mördad och nu en kille. På skolan i fredags pratade en tjej oxå om det. Det är rent förjävligt ursäkta språket.

"Mariano Ferreyra, presente
Mariano Ferreyra, presente
Ahora y siempre
Ahora y siempre"

Nu ska vi åka och hämta pengar eller något sånt hos nån moster. Vet inte riktigt, men jag ska följa med iaf!

I love y'all!

pussarokramar från eran favorittotto

Kommentarer
Postat av: Maria

Man får uppfattningen av att du festar och inte går i skolan. Hur ska du orka komma tillbaka till ABB?? ;)



Låter som att du trivs i din nya klass och det är toppen tycker jag =)



// Maria

2010-10-24 @ 21:30:12
Postat av: Maria

Man får uppfattningen att det är mycket festa och strejk det vill säga ingen skola av att läsa din blogg. Hur ska du orka komma tillbaka till ABB? ;)



Låter som att du trivs i din nya klass och det är toppen tycker jag =)



Kramar,

Maria

2010-10-24 @ 21:32:39
Postat av: Lovisa

vad bra att du trivs :D men varför skulle du byta klass från första början? jag tror jag missade det ^^

2010-10-26 @ 07:03:33
Postat av: anina

JAg saknar dig vicky ! <33

2010-10-28 @ 13:48:14
URL: http://ffunkys.blogpspot.com
Postat av: Hanna

Hej!!



Det låter så himla roligt!

Vad har dom får åldersgräns på alkohol egentligen? :S

2010-10-28 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0