San Juan, San Juan:)

Nu ar jag i San Juan! Det ar ca 8 timmar bilresa fran Cordoba. Vi skoppar skolan imorgon, eftersom vi ar har. Igar var det typ elevstrejk. Eleverna skulle ta over skolan eller nat...helgalet! Sa jag fick inte ga till skolan, vilket antagligen var bra. Horde att de demonstrerade. Har shoppat idag, alldeles for mycket, gjorde slut pa typ 400 soann, kandes inte bra i planboken, menmen! Nu ska vi snart ga hem (ar hos Tia Ale och Tio Felix) for att ata middag med Florencia och Agustin, deras kusiner (och mina, obvio). Vet inte vad vi ska gora de kommande dagarna, men jag hoppas att jag kan fa tid att skriva lite nan dag! Nu fa rjag inte skriva mer, de vantar pa migxD massa pussar och kramar totto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0