Hey!

Im happyhappy. Ni skulle ha sett mig idag, när jag fick reda på att jag skulle få byta till HCS1 :D typ som en smiley hela jag, de bara skrattade åt mig men tyckte att det var bra att jag var glad! På måndag ska jag börja i min nya klass, men jag träffade dem idag. Felix tog med mig dit och fick mig att presentera mig på spanska och allt! haha fattar inte hur han lyckades med det, jag var så nervös så jag höll på att lägga benen på ryggen och springa därifrån ;) Men det gick bra!! Fast jag glömde säga nåt över huvud taget om att jag råkar sakna lite kroppsdelar...menmen, sånt tjafs spelar väl ingen roll;) tänkte ta det på måndag kanske. När den lektionen var slut (var bara med en lektion, den sista) så blev jag inbjuden att gå ut med några av tjejerna ikväll :D det här bådar gott! Men jag ska inte ta något för givet denna gången. Men nu ikväll vet jag inte, kansek ska hem till en av tjejerna, we´ll see:) Imorgon ska jag handla mat tills på söndag och sedan träffa Julietaaa på Buen Pastor (typ som wasaparken, minus alla fullgubbar haha;)) Nu ska jag kolla på film och se hur det blir ikväll! Wihoooo!! Estoy contentaa:D Besitos, Vicky

Kommentarer
Postat av: jenny

Vad kul :) skönt att du äntligen fick byta klass :) hoppas maten går bra som du skulle laga till mamman som mamma prata om :) puss puss

2010-10-16 @ 12:14:24
Postat av: Maria

Trevligt att du äntligen fick byta klass. Hoppas du trivs bättre i din nya =)



Jag diggar din kommentar, som wasaparken minus alla fullgubbar. HAHA! xD

2010-10-16 @ 16:55:38
Postat av: Elin (sthlm :p )

Härligt att höra att du har det bra o att du ska få byta klass. Och jag håller med dig, en sån värdslig sak som att man saknar vissa kroppsdelar, varför ska man behöva nämna det?! :D

2010-10-20 @ 07:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0