8

Tänkte bara meddela mig själv och alla andra om att jag har varit här i 8 veckor nu. Och fortfarande kommer jag på mig själv med att sitta och förundras över att JAG ÄR I ARGENTINA. Det är helt gaalet egentligen..eller? haha, men jag trivs otroligt bra! Och på måndag börjar jag i nya klassen som sagt, och jag hoppas veeerkligen att allt går vägen! Igår var jag på Buen Pastor med July och några av hennes kompisar. Det var trevligt att träffa lite nytt folk, och en av dem ville gärna lära sig svenska så det var kul haha. Vi drack mate och åt oreos med dulce de leche. inte direkt gott, jag höll mig mest till bara oreos. Men de var roliga och träffade några av de som jag va rute med förut. På kvällen kollade jag på film:D tretton. Om ni inte sett den borde ni se den! jättebra film. Och såg på slutet av residence evil med familjen. Idaaaaag är det mors dag här! så vi väckte viviana med "frukost" (typ wienerbröd) på sängen. Och apelsinjuice och te såklart haha. sen skulle jag göra lunch. och det gick...sådär. eller, allt gick super ända tills jag skulle steka köttbullarna. jag är verkligen inte bra på att steka, och dessutom på en gasolspis eller vad det heter är det ännu svårare! Aja, tillslut fick Viviana hjälpa mig att steka och jag fixade salladen med ES5 och pastan. Det blev gott iaf tillslut!:D Nu ska jag se om jag kan ladda upp lite bilder på Facebook och sen tänkte jag gå och köpa valnötter...tror jag det heter hahaha. Mycket billigare här. eller heter det hasselnötter? ni vet såna där goda, som man har på julen tror jag...hahah aja, de heter nueces på spanska:) Peace out puss totto

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja på julen äter vi nötter och de godaste är nog valnötter! Håller tummarna för att den nya klassen blir bra och att du kommer att trivas:)kramisar

2010-10-18 @ 10:05:54
Postat av: Maria

Äter man inte både hasselnötter och valnötter på julen?



Hoppas det går bra med klassen =)



Jackiie hälsar! ")

2010-10-18 @ 12:46:17
Postat av: Jackiie

Tu estes bien! (Eller något... ^^)

Du verkar ha det jätteroligt därborta, hoppas du fortsätter med det! =)



Maria hälsar. =D

2010-10-18 @ 13:28:10
Postat av: colombia_tjej

haha vad rolig du är :P

Postat av: Maja

Nu har jag uppdaterat :)

Och jag ska väl börja kommentera din blogg igen ^^ Har varit lite slö. Men du, steka köttbullar kan väl inte vara så svårt? Jag kan ju det :P

I helgen skype???Puss

2010-10-19 @ 12:41:48
URL: http://majareichard.blogspot.com
Postat av: Maja

Haha pratade med roffe för någon timme sedan, tror du jag kommer ihåg? NEJ! Tror vi åkte till Toronto!Vad du gör på ditt sommarlov kan väl inte roffe påverka :P Fast jag vet itne riktigt om du har råd :P



Lördag eller söndag!!

Då har du ju inte gjort rätt! mina köttbullar är perfekta!!!pusss

2010-10-20 @ 12:27:53
URL: http://majareichard.blogspot.com
Postat av: Maja

Haha då har du ju en utmärkt anlednign att åka dit! Fast jag vet inte var tävlingen är förrän nästa helg! Då får jag allinformation. Ni verkar ha så roligt på era .... resor :P önskar ajg gjort samma saker... men men..



Fredag, lördag och söndag kväll är jag upptagen annars är det ganska lugnt i dagsläget!



Haha, nej ju st därför borde du lyckas med dina köttbullar!

PUSS

2010-10-21 @ 12:45:48
URL: http://majareichard.blogspot.com
Postat av: anina

oh maj gowd ! Redan 6 veckor ?! SHIT ! JAG SAKNAR DIG Skaru veta ! HA DET BÄÄÄÄÄÄÄST<33333333

2010-10-21 @ 22:22:50
URL: http://ffunkys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0