Sommar <3

Hallo.
Har just gått upp efter en jobbigt varm natt, så kan det gå när man glömmer sätta på fläkten innan man går och lägger sig. phew! men nu sitter jag i airconditionerat rum med gossip girl, lite varmt att vara ute...inte jättevarmt, bara 30 grader men iaf.
Igår gjorde jag mitt sista prov, i Engelska, det var inte direkt svårt, så vi får se hur det går!:)
Ikväll ska vi till en AFS-avslutning på året. Äta middag och prata...eller så! Det blir trevligt. OCH NU ÄR DET SOMMARLOV PÅ RIKTGIT! (om jag nu inte får mindre är 48% på engelskan och måste göra om..men av någon anledning tror jag inte det;D)
Det är lite tråkigt nu, alla har massa omprov att göra så de är i skolan hela dagarna och hela tiden. Men bara denna veckan sen är det sluuut! och snart är det min födelsedag! I värmen, för en gångs skull.
Nu ska jag hjälpa min lillasyster plugga inför nästa år.
Pussar!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0