Sala<3

Jag saknar Sala. Så otroligt mycket. Jag trodde aldrig det skulle vara så konstigt att inte simma där. Jag tycker så mycket om simning, och att simma och att vara heeelt slut och så fortsätter Andreas/Miche att skrika på en tills man knappt orkar hålla sig flytande. Åh vad jag saknar allt det. Men jag försöker. Det gör jag verkligen. Och jag simmar, fast ag ligger där i vattnet och bara längtar hem till kalla (rena) poolen i Sala. Oxå en sak jag kommit underfund med, de verkar inte städa poolen..iaf inte direkt ofta. Även om man får snö pulad i ansiktet när man är påväg in i varma, eller att nån slänger ner en i simbassängen när man är påväg tillbaka från varma, så är Sala och alla "mina" salabor en stor del av mitt liv. Okej, jag låter helt sentimental, men jag ville bara säga det. Att jag verkligen tycker om er!!!
Pussar, eran västeråsare;)

Kommentarer
Postat av: jenny

nej vad fint skrivet gumman jag tror de saknar dig med <3

2010-12-14 @ 01:48:07
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag håller med Jenny - jag tror de saknar dig också! Men det är ju jättebra att du håller simningen igång så inte Micke o Andreas behöver tjata ännu mer till hösten:)

2010-12-14 @ 11:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0