födelsedag nummer 17

Grattis till mig!

I torsdags var det min 17 födelsedag. Och den konstigaste hittills. De började ganska dåligt och de kom inte in till mig eller nåt. Jag gick upp och skulle äta frukost och de ba: ja, din vanliga frukost ör det bara att du tar. och thats it. jahapp tänkte jag, men jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig heller. Dagen blev tillslut bra iaf, Ellen kom och överraskade mig med muffins och 17 ljus. Sen på kvällen kom oxå Félix och July och firade lite med mig. Jag ska ha min fest den 22, därav bara de tre eftersom de inte kan komma den 22;)
Plus att paketet från mamma och pappa fortfarande inte kommit fram. Fast det känns som att jag blir lagom bortskämd här på andra sidan jorden, mina underbara föräldrar gav mig Spotify Premium i present. (spotify finns typ bara i Europa, så jag har gått 4 månader utan underbar musik)  TACK! Och om igen TACK! ni är verkligen bäst!

Igår sprang jag runt som en galning på stan för att hitta en present till min bror som fyller år idag. Tillslut hittade jag en massagebläckfisk, som han tyckte väldigt mycket om så det var lyckat iaf. Och ett stort fint kort köpte jag oxå;) haha. På kvällen var vi på en asado och kom hem typ hemskt sent, så det blev sova stor del av dagen, men nu vid halv 4 är jag uppe och pigg iaf!
Ikväll blir det ut hoppas jag på avskedsfest för Félix. Men vi får se, vet inte riktigt hur jag ska ta mig in, även om jag har ett år till på nacken måste jag vänta ett år till för att komma in lagligt;) menmen, thats life!

Nej, nu ska jag sätta mig och njuta till tusen av all musik jag kan lyssna på! ÄNTLIGEN:D

Massa pussar och kramar,
totto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0