Dream on...

wihoo:)
Jag drömde på spaska för första gången inatt! hahah och jag fattade det inte förräns nu. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHH JAG ÄR GLAAAD!!!! HAHAAH det roliga är att jag drömde om andra avenyn, vilket är på svenska, men ändå så var drömmen delvis på spanska. vet inte om hela eller bara delar var det. Men det var iaf på spanska!!!;)

Imorse var jag och tränade, och nu ska jag snart till simhallen. Najs! Sen blir det kanske till Buen Pastor ovh kolla på nåt..fattade inte riktigt vad det var, med Rita.

Pussar!!

Kommentarer
Postat av: jenny

nej va coolt jag längtar oxå tills jag drömmer och börjar tänka på spanska! puss

2010-12-02 @ 21:58:20
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/
Postat av: mamma

Tycker det verkar jättehäftigt att drömma på "spaska" - bara du inte glömmaer av att drömma på svenska o ibland engelska.Oj vad du tränar intensivt - går det bra? Vad gjorde ni på Buen Pastor? puss o kram mamma

2010-12-03 @ 11:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0