Cumpleaños igen:)

Pigg är nog inte rätt ord för mig just nu. Jag halvsover men hade lust och skriva iaf. Jag har en finfinig jättefin födelsedagsfest igår. Åh va glad jag är! Dagen började med att åka och handla och fixa iordning allt, och fortsatte med att jag av någon dum anledning fick för mig att ingen skulle komma. Men de gjorde dem och åt mat och hade det trevligt haha.

Men framför allt hade jag det super. Vi lärde dem spela finns i sjön (vilket min pappa tyckte var otroligt kul!) och tog massa fina bilder xD all in all var det mest bara fantastiskt! De sista som gick gick vid 6 halv 7 på morgonen, vilket innebar att vi inte kom i säng förrän typ halv 8..haha. Sen var vi ju så smarta jag och Ellen att eftersom vi inte ville vända på dygnet så ställer vi klockan på 12.00. Så hej och hå det var bara att gå upp och äta fin frukost (maten från igårxD). Sen dess har jag gjort ingenting och ingenting och suttit vid datorn. Min syster och hennes kompis gjorde en liten bok till mig, tom, där alla som kom skulle skriva något till mig och den blev såå fin!:') ”Recuerdo de mis 17 en Argentina”.

Nu ska jag fixa klart med de sista julklapparna (slå in alltså) och så blir det såååvvvaaa! Och imorgon är det julafton:D vi ska till kussarna på kvällen och sen blir det utgång med folk efter 12:) Sweet! Massa planer för de närmsta dagarna innan vi åker till San Juan för nyår!

Allihopa:D

Med Tito och Exe =D

Ellen, Agustin och jag:)

Gryning:) Underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilken härlig födelsedag med många underbara vänner och en fantastisk familj!

<3<3<3

2010-12-24 @ 12:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback