Wiho!

Igår var Inger här och hjälpte oss ringa till Argentina. det tog en massa tid att lista ut vilka siffror man faktiskt skulle använda, men till sist lyckades vi!
Det kändes både bra och dåligt att prata med "mamma" eftersom hon lät jättesnäll, men jag förstod INGENTING av vad hon sa :)
men det löser sig nog efter ett par månader i Argentina.
Nu är det mindre än en vecka kvar. Helt galet!:S läskigt, men jag tror det kommer bli awesome, iaf om jag har nåt att säga till om!
Snart kommer mina salabor för avskedssak nu igen:) men de är najs, jag kommer sakna de!
Puss på rumpan
Dottern Valentina, sonen Facundo, pappa Rafael och bakom kameran är nog mamma Viviana!:)
Igår var Inger här och hjälpte oss ringa till Argentina. det tog en massa tid att lista ut vilka siffror man faktiskt skulle använda, men till sist lyckades vi!
Det kändes både bra och dåligt att prata med "mamma" eftersom hon lät jättesnäll, men jag förstod INGENTING av vad hon sa :)
men det löser sig nog efter ett par månader i Argentina.
Nu är det mindre än en vecka kvar. Helt galet!:S läskigt, men jag tror det kommer bli awesome, iaf om jag har nåt att säga till om!
Snart kommer mina salabor för avskedssak nu igen:) men de är najs, jag kommer sakna de!
Puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: Björn

Hej Victoria, jag stalkar dig från och med nu!

Kram!

2010-08-20 @ 01:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0