SMS till mig :D

Mamma: Glömde fråga om du fått reda på något mer om dina simträningsmöjligheter?

Jag ska i borjan trana i skolan, men det blir pa mandag. efter skolan. jag vet inte om jag har non tranare eller inte. 
Och pappa, eleverna strejkar inte, de ar en vaning over och har lektion tropr jag hahaha:)


FORRESTEN!!!
Om ni saknar mig valdigt mycket, alla som laser, sa kan ni ga in po www.claro.com.ar och scrolla ner en bit, dar ni kan skicka ett sms till min moobil helt gratis:) numret ar 3513097462. jag kan inte svara, men om ni vill nogot eller sa, sa skicka ett sms, sa skickar jag ett mail sa fort jag kan:) hihih

Pussokram,
Victoria

Kommentarer
Postat av: jenny

vart fick du den där hemsidan ifrån att skicka sms till dig? skitbra ju :) pusspuss

2010-08-29 @ 18:40:23
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0