Packning: CHECK!

Hej!
Nu har jag äntligen kommit mig för att starta en blogg!
Mest för att skriva om mitt kommande liv i Argentina, så får vi se om jag vill ha kvar den sen.

Min resa har redan börjat känns det som. I fredags hade jag mitt farewellparty med mina närmaste vänner och nu är det inte långt kvar. Mitt farewellparty var helt awesome, och jag tackar alla som ville komma, det var underbart att ha er samlade hos mig en sista gång inan jag kommer hem:) Kommer sakna er sjukt mycket, men vi ses ju igen om ett år!

Idag så har jag packat klart det mesta, men lite omorganisation blir det nog ju närmare resan kommer. Den 19 bär det av! Jätteskönt att väskan är okej nu, den har vägt alldeles för mycket innan.

Jag är inte alls bra på att blogga, men jag ska göra mitt bästa.

Puss,
totto

Kommentarer
Postat av: Jackiie

Farewell Toto! <3

2010-08-19 @ 11:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0