Äntligen här!

Tjolahej!
Nu har jag varit här i lite mer än ettt dygn. Efter att ha suttit på flyg från Arlanda  till Paris, väntat på nästa i Paris i 6 timmar och sedan flugit 14h så var jag ganska trött när vi kom fram till Buenos Aires på fredagsmorgonen. Men inte fick vi gå och lägga oss, vi var i full gång hela dan trots att många halvsov. Vi hade diskussioner om regler och annat viktigt, och sen på kvällen fick vi göra en talangshow. Varje land skulle presentera något, så vi dansade runt en midsommarstång (som bestod av Alex på en stolxD) med Norge.
Det var skönt när vi äntligen kunde få gå och lägga oss!
Vi är sjukt många här, kanske uppåt 100 stycken, men som tur är behöver vi inte lära oss namnen på flera än dom som är i ens egen grupp. det är massor med trevliga människor och jag har pratat mycket med en tjej från USA, Taylor, och en kille från Australien, Jeremy. Det är typ som ett två dagars CISV-läger, men de har usla Energizers måste jag säga. Fast vi körde Pony-song med alla igår, blev extremt kaosartat!

Nu är det lördag morgon här och snart är det frukost. Vi har aktiviteter mest hela dagen, sen går bussen som jag ska åka med klockan 20.40 ikväll! Kul å va här, men nu vill jag helst bara träffa min familj!:D
Vädret är helt knäppt, jättekallt i luften men solen steker, man blir sådär lagom mysigt förvirrad. Men det är skönt, för att vara vinter iaf! Svenskarna är helt okej, var väldigt skönt att ha några med sig på resan. Och tur också, för min väska har gått upp så det går typ inte att rulla den, och jag är inte riktigt så stark att jag kan lyfta 30 kg ;)

Nej, nu ska jag sova en kvart tills frukosten börjar, vi hörsom några dagar!

Pussokram,
totto

Kommentarer
Postat av: jenny

Oj men vad gjorde du med alla dina saker som låg i din väska da? smart mor och far du har som packar den så mkt ;)hehehe nej men va tråkigt hoppas din nya "familj" kan fixa den åt dig, så att den är lagad eller fixat en ny om 1 år :) älskar dig du är världens coolaste lilla syster <3

2010-08-21 @ 15:52:36
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad skönt att du har kommit fram! Tänk att gamla människan lyckades komma in och klara av att kommentera på en blogg. Premiär!

Hoppas du får en toppentid! Ta hand om dig och ha kul!

Kramizzzzzzzzzaar, Tina.

2010-08-21 @ 18:56:07
Postat av: mamma

Hej gumman! Skönt att läsa att allt gått bra - hoppas inget saknas i väskan. Din plånbok är kvar hemma och även cykelslangen - men du klarar dig nog ändå. Hör av dig när du är framme i Cordoba hos familjen. Huset känns tomt utan dig men nu har pappa i alla fall kommit hem så jag har någon att pratat med. Saknar Dig gumman. Puss o kram mamma

2010-08-21 @ 22:18:33
Postat av: mamma

Glömde säga att på Sala SS hemsida finns nu en bild av dig med en länk till din blogg - kul! Puss

2010-08-21 @ 22:20:14
Postat av: Hanna

Ååå, vad roligt du verkar ha! Saknar dig redan!

2010-08-23 @ 10:17:38
Postat av: Maja

TOTTTTTTTO! vem ska jag berätta allt om vm för? Du kommer nog få ett långt meddelande på facebook. Har så mycket skoj att berätta! Puss

2010-08-24 @ 20:47:07
URL: http://majareichard.blogspot.com
Postat av: Lovisa

det är tomt här utan dig!

2010-08-25 @ 14:27:01
URL: http://lomj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0