1-veckas jubileium:D

Hej!
Idag var det mitt 1-vecka-med-familjen jubileium och det uppmarksammades av familjen, som tyckte det var jattekul:)  Gjorde inte sa mycket, typ sov, och sen kom Gaby hit vid 1 for att ata lunch med oss. Det var skont att for ett tag ha nan som kan oversatta at en nar man verkligen inte forstor.

I fredags var Rafaels kompis har pa besok, han ar fran Norge! Sa det kanns som om jag blivit bortskamd med svenska den har helgen. Men det blir det andring pa imorgon, da skolan kommer igang igen. Har idrott, och da man kan valja kanns simning som det basta, sa far jag lite extra traningstid!:) Miche, jag har inte tranat den har vckan sa jag har inte kunnat ta tider.

Hinner inte skriva mer for Rafael behover datorn.


Bild fran ett kopcentrum vi var pa igar, helt galetstort, och vi akte dit vid 10 pa kvallen haha.



Jag, Vale och deras Moster och Morbror, Felix och Alejandra. De har varit pa besok i ett par dagar, men aker hem ikvall tror jag!

Vi hors en annan dag!

Puss,
Victoria

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Handlade du något? Jeans? Fina bilder! Vi var ute o plockade svamp igår. Idag är det jobb igen. Vi hörs senare i veckan. puss o kram mamma o pappa

2010-08-30 @ 07:18:30
Postat av: Inger

Hej Totto!

Kul att se bilder och höra ifrån dig! Jag blir så "sugen" på Argentina när jag ser alla vänliga människor och härliga miljöer. Idag har jag haft din spanskgrupp och de var trötta (Måndagmorgon och lite tröga) men det ska nog bli fart och fläkt där också!

Besitos,

Inger

2010-08-30 @ 10:37:31
Postat av: jenny

pusspuss du ser ut att trivas bra <3

2010-08-30 @ 19:12:56
URL: http://jennyrodriguez.blogg.se/
Postat av: Anina

Åh vad glad jag blir av att se att du har det bra ! jag saknar dig massvis ! Satt och sjöng på våran Cheeseboy låt igår ^^ Men nu jäklar så SKA du ha det bäst Vicky ! <3333333333

2010-08-31 @ 13:52:35
URL: http://ffunkys.blogspot.com
Postat av: Elin (sthlm :p )

Skönt att höra att du har det bra! :D Saknar dig, och hoppas att det fortsätter lika bra för dig som det ser ut som att det har gjort hitils! <3 :)

2010-08-31 @ 17:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0